si tu vei gandi intr-o zi la fel ca mine.

INVATA CUM SA FII UN TEMPLU PUTERNIC

Calator prin tara mea. Lacul Vidraru

Sapte zile minunate , sapte zile de meditatie , sapte de zile de intalnire cu natura si cu Dumnezeu. In fiecare colt de stanca , in fiecare oaza de apa si in fiecare fir de iarba am gasit ceea ce cautam  "frumusetea tacerii , frumusetea linistii"  iar printre toate acestea placerea de primi aerul curat ca pe o hrana lasata noua de Dumnezeu.
M-am minunat , si am admirat din toata inima creatia Divina pe parcursul a 2000 de Km.  si nu am crezut vreodata ca pot inlocui marea cu muntele .   De trei ani experimentez acest fel de vacanta si nu reusesc sa-i inteleg pe cei care viziteaza locuri straine pentru ei si de care nu sunt legati cu absolut nimic.  Am gasit in fiecare sat si in fiecare oras bucati din viata romanului si a istoriei sale. Am trecut pe Tranfagarasean si am  simtit emotia intalnirii cu natura , emotiaa de  a fi  cat mai aproape aproape de Cer.   Acesta a fost drumul Regelui care  il parcurgea in vremuri grele ale istorie si care ii facea o deosebita placere , mai tarziu  a fost asfaltat si modernizat pentru ca noi sa ne bucuram.  Primul popas la Lacul Vidraru..





V-a urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu